czwartek, 17 marca 2016

Hejka ;)

Dzisiaj zostałam w domku . Choroby nie wybierasz . Za miesiąc matury . Jestem totalnie i na całej linii przerażona . Całymi dniami przesiaduję w książkach . Czy to normalne ?!
Jedynym pocieszeniem jakie w tej sytuacji mnie trzyma to to ,że za 44 dni wakacje !!!!
A potem studia ;( Życie dorosłego wcale nie jest takie fajne jak kiedyś myślałam . Chętnie wróciłabym do czasu mojego 5 letniego dzieciństwa . Wtedy najważniejszą rzeczą było zdobycie w przedszkolu najlepszej zabawki i wstręt do chłopaków . Tamte czasy były takie piękne . Narzekam jak 100 letnia babcia UPS .
Zakopana po uszy w obowiązkach dorosłego czasami znajduję czas na to by porysować . To jest taka moja odskocznia , kiedy nie mam już co czytać . Każdy powinien mieć taką rzecz , która pozwoli mu na chwilę odpocząć od szarości tego świata , bo życie przecież nie zawsze jest kolorowe . Nie musi być to coś wielgachnego . Układanie puzzli , pisanie , czytanie , słuchanie muzyki . Nawet najzwyklejszy spacer po lesie czy parku i od razu czujesz się lepiej . ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz