piątek, 4 marca 2016

Hej ;)

Myślę , że na dobry początek zdradzę Wam coś o sobie . Jestem Nike ( tylko przypadkowo może mnie to utożsamiać z grecką boginią zwycięstwa i szczęścia , co w przypadku mojej osoby w żadnym stopniu się nie sprawdza ) i zaczynam tutaj coś nowego . Po paru latach pisania opowieści przyszedł czas na coś innego , bo przecież nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała . Zagorzała książkomaniaczka , zdjęciomaniaczka , (NIE)pisarka z za dużym poziomem fantazji w głowie i (NIE)dobra w rysowaniu ołówkiem . Z góry mówię , że to czego możecie się tutaj spodziewać wpisów dotyczących głupoty mojego dotychczasowego - już 19 letniego - życia . Może znajdzie się tu parę osób , które  będą w takiej sytuacji jak ja . Zapewnię większość z Was zdążyłam już zanudzić więc przestane paplać i przejdę do otwarcia tego czegoś co kiedyś prawdopodobnie ( NIE) będę mogła nazwać blogiem .



A teraz oficjalnie :

WITAJCIE ROBACZKI ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz